Monday, February 3, 2014

Worn & loved: quilt part1



Ik heb al jaren een verzameling bloezen en beddegoed liggen, waar ik ooit nog eens een quilt van wilde maken. Ik heb zelfs wel eens bloezen gekocht, omdat ik stof en print zo mooi vond voor een quilt, ooit... En ik hou altijd goed in de gaten wat mijn familie voor moois aan heeft :-). Deze stapel stofjes bestaat uit kleding van mezelf, mijn oudste dochter, mijn broer en mijn man, en wat beddegoed met mooie printjes. Tijd om de boel in vierkantjes te knippen.

These fabrics were worn and loved by me, my husband, my brother and my eldest daughter. I also included some pretty printed bedlinen that I just couldn't throw away. And now, I'm cutting it all into squares to turn it into a quilt :-)

1 comment:

Dientje said...

Zet hem op. Wat en hoe ga ik het maken, oh wat een dilemma's. En dan ben je met 1 bezig en zeg tegen jezelf: ik doe maar 1 tegelijk , en voor je het weet, haha. Ik kan het weten. Nog geen jaar bezig en al verschillende projecten. En er is zoveel moois.
Succes.
Dini