Tuesday, February 18, 2014

A decade of pattern samples: quilt part 2



Inmiddels heb ik alle kleding gewassen en gestreken en in vierkantjes geknipt. Ik vind het ook mooi om details van de kleding in de quilt te verwerken, zoals roesjes, siernaden of borduursel. Het is leuk om zo een stoffenstaalkaart met mijn favoriete printjes uit de periode 2000-2013 te zien. En je doet ook weer leuke ontdekkingen. Zo te zien hebben mijn broer en ik allebei een voorkeur voor blauw-witte bloemen, en koop ik voor mijn oudste dochter voornamelijk roze en paarse bloemetjes. Er zit nog niks van mijn jongste tussen, dus dat is een goed excuus om ook voor haar nog een leuk bloesje te kopen :-)

ps: deze quilt vind ik echt geweldig

I just finished cutting the fabric into squares. It's nice to see my taste in fabric from the years 2000-2013 in a mood board like this. Apparently, my brother and I both like blue-and-white flowers, and I choose pink and purple for my eldest daughter. And, I still have to include something from my youngest daughter :-)

ps: I love this quilt

1 comment:

Dientje said...

Het gaat nu echt gebeuren? Leuk voorbeeld heb je genomen. Veel succes.
Groet,
Dientje (Dini)